Pomoc

Założyłem konto, jednak nie przyszedł do mnie link aktywacyjny.

Sprawdź, czy wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie trafiła do folderów Spam lub Wiadomości śmieci w Twojej poczcie. Jeżeli nie otrzymasz tej wiadomości w ciągu kilku godzin od rejestracji, poinformuj nas o tym za pomocą formularza kontaktowego.

Nie mogę założyć konta, bo podany przeze mnie adres e-mail już istnieje.

Oznacza to, że masz już konto w naszym serwisie – teraz wystarczy, że się na nie zalogujesz.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij Logowanie (lub Zaloguj się) u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu swój adres e-mail i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła.

Chcę usunąć konto, które u Was założyłem.

Usunięcie konta jest możliwe tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Napisz do nas w tej sprawie na kontakt@gwo.pl z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Chcę zmienić adres e-mail na swoim koncie. / Chcę zmienić adres do kontaktu z GWO.

Zmiana adresu e-mail na koncie jest możliwa tylko i wyłącznie za naszym pośrednictwem. Napisz do nas w tej sprawie na kontakt@gwo.pl z adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Założyłem konto, ale nie pamiętam loginu.

Twoim loginem jest adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji konta.

Założyłem konto, ale nie pamiętam hasła.

Kliknij Logowanie (lub Zaloguj się) u góry strony, a następnie Nie pamiętam hasła. Wpisz w formularzu adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji, i kliknij Zmień hasło. Na ten adres wyślemy wiadomość z linkiem, który umożliwi Ci ustanowienie nowego hasła.

Jestem uczniem. Nie pamiętam loginu lub hasła do szkolnego konta.

O przypomnienie loginu i hasła poproś nauczyciela, który utworzył dla Ciebie konto.

Chciałbym wstąpić do klubu GWO.

Kluby GWO są przeznaczone dla nauczycieli uczących w szkołach. Aby wstąpić do klubu i korzystać ze związanych z nim przywilejów (dostęp do dodatkowych materiałów na stronie internetowej wydawnictwa, bezpłatne podręczniki papierowe i multipodręczniki, LEPSZA SZKOŁA), wypełnij i odeślij do nas odpowiedni formularz zgłoszeniowy.

Wypełniłem formularz zgłoszeniowy do klubu GWO. Gdzie mam go odesłać?

Formularz należy odesłać na adres 80-305 Gdańsk 5, skrytka pocztowa 80.

Wysłałem formularz zgłoszeniowy do klubu GWO. Ile muszę czekać na odblokowanie dostępów klubowych na moim koncie?

Formularz klubowy wprowadzamy do systemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania druku. Po wprowadzeniu danych wysyłamy do klubowicza wiadomość e-mail informującą o wpłynięciu zgłoszenia.

Jestem klubowiczem. Kiedy otrzymam podręczniki?

Wysyłka podręczników rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia.

Jestem klubowiczem. Kiedy otrzymam ćwiczenia?

Wysyłka bezpłatnych zeszytów ćwiczeń do nauczycieli rozpocznie się pod koniec sierpnia po zrealizowaniu zamówienia dotacyjnego ze szkoły na daną wersję (minimum 5 egzemplarzy).

W mojej przesyłce nie było zeszytów ćwiczeń.

Bezpłatne zeszyty ćwiczeń będą wysyłane w osobnej przesyłce po zrealizowaniu zamówienia dotacyjnego ze szkoły na daną wersję (minimum 5 egzemplarzy).

Chciałbym mieć dostęp do multipodręczników.

Dostęp do multipodręczników zostanie włączony na początku roku szkolnego nauczycielom, którzy odesłali formularz zgłoszeniowy do klubu na rok szkolny 2018/2019.

Chciałbym mieć dostęp do multićwiczeń z serii M+.

Dostępy do wybranych multićwiczeń uaktywniają się po wygenerowaniu wysyłki wersji drukowanych, po zrealizowaniu zamówienia za szkoły na daną wersję (minimum 5 egzemplarzy).

Zamówienia

Chciałbym złożyć zamówienie.

Zamówienie możesz złożyć w księgarni internetowej GWO. Dodaj wybrany produkt do koszyka, a następnie kliknij ikonę koszyka i dalej postępuj według instrukcji na ekranie.

Podczas składania zamówienia został przerwany proces płatności lub zakupu.

Złóż zamówienie jeszcze raz. Ewentualne stare nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po dwóch tygodniach od daty jego złożenia.

Faktury

Na mojej fakturze widnieją błędne dane.

Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl (książki) lub handel3@gwo.pl (multimedia) lub szkolenia@gwo.pl (szkolenia). Prześlij do nas skan otrzymanej faktury oraz krótką informację, jak należy wystawić nową fakturę.

Chciałbym przedłużyć termin płatności otrzymanej faktury.

Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl i prześlij skan otrzymanej faktury.

Potrzebuję fakturę za szkolenie z 14-dniowych terminem płatności. Kiedy ją otrzymam?

Faktury z 14-dniowym terminem płatności są wysyłane następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Zamówiłem Kompozytora klasówek i kart pracy w księgarni internetowej GWO. Aby opłacić zamówienie, potrzebna jest mi faktura.

Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie na kontakt@gwo.pl.

W wiadomości podaj numer swojego zamówienia, a także napisz, czy potrzebujesz fakturę elektroniczną czy papierową. Standardowy termin płatności na fakturze to 14 dni – jeśli chcesz skrócić lub wydłużyć ten termin, również nas o tym poinformuj.

Termin realizacji

Złożyłem zamówienie na książki. Kiedy je otrzymam?

Prawidłowo złożone zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych w wypadku wysyłki kurierskiej lub do 10 dni roboczych, jeśli klient wybiera przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Złożyłem zamówienie na multimedia. Kiedy je otrzymam?

W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa zwykle od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO).

Formy płatności

Złożyłem zamówienie na książki. Jak mogę za nie zapłacić?

Osoby fizyczne mogą dokonać przedpłaty lub zapłacić za książki przy odbiorze paczki. Szkoły oraz rady rodziców mają możliwość wyboru przedpłaty, płatności przy odbiorze paczki lub faktury z odroczonym terminem płatności.

Złożyłem zamówienie na multimedia. Jak mogę za nie zapłacić?

Masz możliwość wyboru szybkiego przelewu internetowego za pośrednictwem serwisu PayU lub przelewu na konto GWO, który możesz wykonać np. w banku lub na poczcie.

Rabaty

Chciałbym uzyskać kod rabatowy na zakup danego produktu.

Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie wiadomości od nas, najświeższe informacje o promocjach i kodach rabatowych wyślemy na Twój adres e-mail.

Jeśli jesteś nauczycielem, możesz też zapytać o rabat przedstawiciela regionalnego GWO.

Zniżki klubowe (np. na Kompozytora klasówek i kart pracy) naliczają się w koszyku automatycznie – kod rabatowy nie jest potrzebny.

Reklamacje

Otrzymałem wadliwy towar lub nie taki jak zamawiałem.

Napisz do nas wiadomość na reklamacje@gwo.pl. Koniecznie podaj numer zamówienia lub numer otrzymanej faktury i opisz, czego dotyczy reklamacja.

Moje zamówienie na multimedia ma status zrealizowane. Nie mogę jednak znaleźć wiadomości z kodem do zamówionego produktu.

W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki.

Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Zapłaciłem za Kompozytora klasówek i kart pracy, jednak nie mam do niego dostępu na swoim koncie.

Kod dostępu do Kompozytora zawsze wysyłamy na adres e-mail kupującego. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO).

Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „Kompozytor” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Mam już konto w serwisie GWO. Czy muszę rejestrować się ponownie?

Nie. Na każdej ze stron GWO zalogujesz się za pomocą tego samego loginu oraz hasła.

Nie korzystam z podręczników GWO. Czy mogę przystąpić do projektu LEPSZA SZKOŁA?

Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli, którzy opierają swój sposób nauczania na programach Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego.

Chciałbym przystąpić do projektu LEPSZA SZKOŁA.

  1. Do 10 września (decyduje data stempla pocztowego) potwierdź swoje członkostwo w klubie GWO na dany rok szkolny:
    1. jeśli jesteś już klubowiczem, zaloguj się na swoim koncie i sprawdź status członka klubu,
    2. jeśli dopiero wstępujesz do klubu, wydrukuj i prześlij formularz klubowy na dany rok szkolny.
  2. Podaj na formularzu prywatny adres e-mailowy.
  3. Do 30 września bieżącego roku szkolnego dodaj na swoim koncie LEPSZEJ SZKOŁY klasy, które będą uczestniczyły w projekcie.

Kto zgłasza udział w projekcie: szkoła czy nauczyciel?

Do projektu zgłasza się nauczyciel ze swoimi klasami.

Chciałbym zgłosić do projektu wszystkie klasy z mojej szkoły – nawet te, których nie uczę.

Możesz zgłosić tylko te klasy, które uczysz i które wskazałeś na formularzu klubowym. Jeśli do programu chce przystąpić więcej nauczycieli z jednej szkoły, każdy z nich powinien wypełnić osobny formularz.

Czy muszę co roku zgłaszać chęć udziału w programach LEPSZEJ SZKOŁY?

Tak, co roku należy zgłaszać chęć udziału we wszystkich programach LEPSZEJ SZKOŁY. Każdy nowy rok szkolny wiąże się ze zmianami u wielu nauczycieli (np. zmianą szkoły czy innym przydziałem klas).

Czy muszę wpisać wyniki ze wszystkich testów z całego roku?

Nie, wpisywanie wyników nie jest obowiązkowe. Jednak brak wyników z danego testu uniemożliwia pobranie raportu i otrzymanie zaświadczenia o udziale w programie.

Chciałbym się dowiedzieć, na którym miejscu w skali kraju znajduje się dana klasa/szkoła.

W raportach udostępniamy jedynie zbiorcze wyniki, nie prowadzimy rankingu klas/szkół.

Chciałbym usunąć mylnie zapisaną klasę do LEPSZEJ SZKOŁY.

Mylnie dodaną klasę można usunąć tylko za naszym pośrednictwem. W tym celu napisz do nas na ls@gwo.pl.

Zmieniłem miejsce pracy. Jak zgłosić uczniów z nowej placówki?

Aby zarejestrować klasy z nowej szkoły, konieczne wypełnij i prześlij do nas formularz klubowy z danymi nowej szkoły.

Zmienił mi się przydział klas po odesłaniu formularza klubowego. Jak dodać nowe klasy?

Aby zmienić przydział klas, skontaktuj się z pracownikami Biura Obsługi Klienta (bok@gwo.pl) lub projektu LEPSZA SZKOŁA (ls@gwo.pl).

Nie mogę dodać klasy do mojego konta. Co mam zrobić?

Do udziału w projekcie można dodać tylko te klasy, które zostały zaznaczone na formularzu (jako nauczane w danym roku szkolnym). Zmianę przydziału klas zgłoś pracownikom Biura Obsługi Klienta (bok@gwo.pl) lub projektu LEPSZA SZKOŁA (ls@gwo.pl).

Kody dostępu

Ktoś wykorzystał mój kod.

Prawdopodobnie już aktywowałeś swój kod dostępu i dany produkt znajduje się na Twoim koncie.

Aby to sprawdzić, zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod.

Mój kod nie działa.

Wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i podaj w niej niedziałający kod. Napisz również, jaki komunikat błędu wyświetla się przy próbie wpisania kodu.

Jestem nauczycielem. Proszę o kod dostępu do multimediów GWO.

Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.

Darmowe dostępy do wybranych produktów (np. multipodręczniki w wersji nauczycielskiej albo multimedia „Na dobry początek”) uruchamiamy zwykle bezpośrednio na kontach klubowiczów GWO.

Pozostali nauczyciele mogą pobrać bezpłatne próbne dostępy do naszych programów komputerowych pod adresem www.e-gwo.pl/demo.

W każdym innym wypadku zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.

Jestem uczniem. Proszę o kod dostępu do multimediów GWO.

Dostęp do naszych multimediów jest z reguły płatny.

Jeśli nie otrzymałeś takiego dostępu w szkole, zachęcamy do zakupów w księgarni internetowej GWO.

Jestem nauczycielem. Nie pamiętam swojego kodu dostępu na www.wpiszkod.gwo.pl.

Jeżeli jesteś klubowiczem GWO, wybrane dodatkowe materiały dydaktyczne (np. bezpłatne dwumiesięczne dostępy do programów „Na dobry początek” albo multipodręczniki w wersji nauczycielskiej) odblokowaliśmy na Twoim koncie. Aby z nich skorzystać, nie potrzebujesz kodu. Wystarczy, że się zalogujesz na www.gwo.pl, przejdziesz do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia.

Natomiast jeśli dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Jestem uczniem. Nie pamiętam swojego kodu dostępu na www.wpiszkod.gwo.pl.

Jeżeli kod dostępu otrzymałeś w szkole, o przypomnienie go poproś nauczyciela.

Jeśli zaś dany program, multipodręcznik lub e-booka kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Jestem uczniem. Zgubiłem swój kod do multipodręcznika.

Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.

Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Moje zamówienie na multimedia ma status zrealizowane. Nie mogę jednak znaleźć wiadomości z kodem do zamówionego produktu.

W pierwszej kolejności upewnij się, czy produkt nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie – w zależności od produktu – do zakładki Moje multipodręczniki lub Moje multimedia, lub Moje ebooki.

Jeśli nie znajdziesz tam produktu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Chciałbym otrzymać kod do strony www.loko.gwo.pl.

Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.

Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje na swój adres e-mail indywidualny kod dostępu do strony. Zachęcamy, aby przekazał go także swoim uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.

Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do www.loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go wysłać, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.

Programy komputerowe

Czy programy komputerowe GWO są darmowe?

Dostęp do naszych programów jest z reguły płatny.

Chciałbym się dowiedzieć, ile kosztuje dany program.

Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.

Jeżeli planujesz większy zakup (dla 30 lub więcej uczniów) wyślij do nas wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, aby otrzymać indywidualną wycenę. W wiadomości napisz, ile potrzebujesz dostępów nauczycielskich i uczniowskich, a także czy chcesz zamówić program na rok czy 6 miesięcy.

Chciałbym kupić dostęp do programu komputerowego wyłącznie dla nauczyciela. Ile to kosztuje?

W takiej sytuacji sugerujemy zakup pakietu nauczycielskiego (bez dostępów uczniowskich).

Koszt wszystkich naszych programów możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.

Chcę dokupić dodatkowy dostęp uczniowski do wcześniej zakupionego pakietu nauczycielskiego. Jak mam dołączyć ten dostęp do swojego e-GWO dziennika?

Dokup dodatkowy dostęp uczniowski w księgarni internetowej GWO.

Jeśli kupujesz ten dostęp ze swojego konta, w drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kod dostępu do programu. Przekaż ten kod uczniowi – tak, aby aktywował go na swoim koncie.

Następnie poproś ucznia, aby kliknął na swoim kaflu z dostępem do programu więcej informacji oraz obserwatorzy: dodaj / usuń. W tym miejscu powinien dodać Twój adres e-mail. Dzięki temu uczeń pojawi się w Twoim e-GWO dzienniku.

Chcę dokupić dodatkowy dostęp uczniowski do wcześniej zakupionego pakietu szkolnego. Jak mam dołączyć ten dostęp do swojego e-GWO dziennika?

Dodatkowe dostępy możesz domówić w takiej samej cenie jak w zamówieniu głównym.

Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W treści wiadomości podaj numer zamówienia głównego, a także napisz, ile dostępów potrzebujesz i do których klas. Następnie poczekaj na naszą odpowiedź – wyślemy Ci dane do przelewu z nowym numerem zamówienia.

Gdy otrzymamy Twoją wpłatę, dokupione dostępy dodamy od razu do Twojego e-GWO dziennika.

Moje dziecko dostało w szkole darmowy dostęp do programu komputerowego GWO. Dostęp ten się niedługo kończy. Jak mam go przedłużyć, tak aby dziecko zachowało login i hasło oraz dotychczasowe wyniki?

W takiej sytuacji zachęcamy do zakupu dostępu uczniowskiego do programu w księgarni internetowej GWO.

Zamówienie najlepiej złożyć ze szkolnego konta dziecka. W drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz wówczas opcję Chcę korzystać z multimediów na koncie, z którego składam zamówienie.

Po opłaceniu zamówienia program zostanie odblokowany na szkolnym koncie dziecka.

Planuję kupić programy komputerowe dla moich dzieci. Chcę, aby dzieci mogły równocześnie korzystać z tych aplikacji i żeby zapisywały się im osobne wyniki.

W takiej sytuacji każde dziecko powinno mieć założone osobne konto w naszym serwisie (mogą to być szkolne konta z różnymi loginami lub konta z różnymi adresami e-mail, zarejestrowane np. przez rodzica).

Planuję kupić programy komputerowe dla moich dzieci. Czy muszę składać osobne zamówienia dla każdego dziecka?

Możesz złożysz jedno zamówienie.

Jeśli kupujesz programy jako zalogowany użytkownik, w drugim kroku zamówienia (Wysyłka) przy Aktywacji multimediów wybierz opcję Kupuję multimedia dla innej osoby (która ma własne konto). Po opłaceniu zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail kody dostępu do programów. Przekaż je dzieciom – tak, aby każde z nich aktywowało przeznaczony dla niego kod na swoim koncie.

Moje zamówienie ma status zrealizowane. Nie mogę jednak znaleźć wiadomości z kodem do programu.

W pierwszej kolejności upewnij się, czy program nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multimedia.

Jeśli nie znajdziesz tam programu, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Zapłaciłem za Kompozytora klasówek i kart pracy, jednak nie mam do niego dostępu na swoim koncie.

Kod dostępu do Kompozytora zawsze wysyłamy na adres e-mail kupującego. W zależności od wybranej formy płatności realizacja zamówienia trwa od kilku godzin (PayU) do około 3 dni roboczych (przelew na konto GWO).

Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „Kompozytor” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Chciałbym sprawdzić, kiedy skończy się mój dostęp do programów.

Zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multimedia. Następnie kliknij więcej informacji na kaflu z danym programem.

Program, który mam na koncie, nie uruchamia się.

W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:

  • aktualizacja przeglądarki internetowej,
  • zezwolenie, aby przeglądarka korzystała z wtyczki Adobe Flash Player,
  • wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
  • zmiana przeglądarki internetowej.

Nie mogę znaleźć programu, który był wcześniej dostępny na moim koncie.

Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany program będzie się znajdował tylko na jednym koncie).

Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego programu, sprawdź, czy już nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje multimedia. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.

Jestem uczniem. Nauczyciel zadał mi pracę domową w programie. Nie wiem, gdzie ją znaleźć.

Zaloguj się na stronie internetowej programu za pomocą loginu i hasła od nauczyciela (w loginie powinna być cząstka „uczen”). Kliknij Moje dostępy, a następnie Uruchom na kaflu z pracą domową (kafel ten jest oznaczony czerwonym paskiem).

Jeżeli nie widzisz kafla z pracą domową, upewnij się, czy nie masz u nas kilku kont. A jeśli tak, czy logujesz się na właściwe z nich.

Chciałbym otrzymać darmową dwumiesięczną wersję programu („Na dobry początek”).

Bezpłatne 2-miesięczne dostępy (na wrzesień i październik) do naszych programów komputerowych przysługują tylko i wyłącznie klubowiczom GWO oraz ich uczniom. Uruchamiamy je bezpośrednio na kontach klubowiczów.

Jeżeli w tym roku szkolnym przesłałeś do nas formularz zgłoszeniowy do klubu, a na Twoim koncie nie pojawił się dostęp „Na dobry początek”, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.

Chciałbym skorzystać ze strony www.loko.gwo.pl.

Strona ta jest przeznaczona dla nauczycieli, którzy wraz ze swoimi uczniami korzystają z zestawów dotacyjnych Lokomotywy.

Każdy nauczyciel spełniający ten wymóg otrzymuje na swój adres e-mail indywidualny kod dostępu do strony. Zachęcamy, aby przekazał go także swoim uczniom, dzięki czemu będą oni mogli rozwiązywać znajdujące się na stronie ćwiczenia nie tylko w szkole, ale również w domu.

Jeżeli nie otrzymałeś od nas kodu do www.loko.gwo.pl, a uważasz, że powinniśmy Ci go wysłać, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.

Multipodręczniki

Czy multipodręczniki GWO są darmowe?

Jeżeli szkoła kupiła podręczniki GWO w ramach dotacji, nauczyciele otrzymają dla swoich uczniów kody dostępu do multipodręczników w wersji podstawowej* (zostaną one wysłane w wiadomości e-mail na adresy poszczególnych nauczycieli).

Jeżeli zaś uczeń sam kupił papierowy podręcznik GWO, może dokupić do niego multipodręcznik w wersji Premium** w księgarni internetowej GWO.

* Wersja podstawowa multipodręcznika to cyfrowy odpowiednik drukowanej książki. Wersję podstawową można (za niewielką opłatą) zmienić w wersję Premium.

** Wersja Premium została wzbogacona o dodatkowe narzędzia, a także elementy interaktywne (w zależności od multipodręcznika są to np. filmy, animacje, czy nagrania dźwiękowe).

Chciałbym się dowiedzieć, ile kosztuje dany multipodręcznik.

Koszt wszystkich naszych multipodręczników możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.

Moi uczniowie korzystają z podręczników dotacyjnych. W jaki sposób mogę uzyskać dla nich multipodręczniki?

Bezpłatne kody dostępu do multipodręczników dla swoich uczniów otrzymasz w wiadomości e-mail wysłanej na adres, który podałeś na formularzu zgłoszeniowym do klubu GWO. Wysyłka kodów następuje zwykle raz w tygodniu i trwa od końca sierpnia do końca października.

Jestem klubowiczem GWO, jednak nie otrzymałem wiadomości z kodami do multipodręczników dla uczniów.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „multipodręcznik” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodami, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego.

Mam za mało kodów do dotacyjnych multpodręczników dla uczniów.

Wyślij do nas wiadomość w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. Napisz, ile kodów potrzebujesz i dla której klasy.

Jestem uczniem. Nie wiem, jak uruchomić dostęp do multipodręcznika, który dał mi nauczyciel.

Wejdź na www.wpiszkod.gwo.pl. Zaloguj się*. Wpisz kod i kliknij Dalej.

Kod wpisuje się tylko raz. Od teraz, aby uruchomić multipodręcznik, loguj się na stronie www.gwo.pl, a następnie przechodź do panelu Moje GWO.

* Możesz skorzystać z loginu i hasła od nauczyciela (np. do Matlandii lub Władców Słów) albo założyć konto na swój adres e-mail.

Jestem uczniem. Zgubiłem swój kod do multipodręcznika.

Jeżeli kod, który zgubiłeś, przekazano Ci w szkole, poproś o nowy kod swojego nauczyciela.

Jeśli zaś multipodręcznik kupiłeś w księgarni internetowej GWO, napisz do nas w tej sprawie za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Moje zamówienie ma status zrealizowane. Nie mogę jednak znaleźć wiadomości z kodem do multipodręcznika.

W pierwszej kolejności upewnij się, czy multipodręcznik nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki.

Jeśli nie znajdziesz tam multipodręcznika, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Chciałbym sprawdzić, kiedy skończy się mój dostęp do multipodręczników.

Zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje multipodręczniki. Następnie kliknij więcej informacji na kaflu z danym multipodręcznikiem.

Multipodręcznik, który mam na koncie, nie uruchamia się.

W takiej sytuacji rozwiązaniem problemu może być:

  • aktualizacja przeglądarki internetowej,
  • wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki (wraz z plikami cookie),
  • zmiana przeglądarki internetowej.
Nie mogę znaleźć multipodręcznika, który był wcześniej dostępny na moim koncie.

Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany multipodręcznik będzie się znajdował tylko na jednym koncie).

Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego multipodręcznika, sprawdź, czy już nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje multipodręczniki. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.

E-booki

Czy e-booki GWO są darmowe?

Dostęp do naszych e-booków jest z reguły płatny.

Chciałbym się dowiedzieć, ile kosztuje dany e-book.

Koszt wszystkich naszych e-booków możesz sprawdzić w księgarni internetowej GWO.

Moje zamówienie ma status zrealizowane. Nie mogę jednak znaleźć wiadomości z kodem do e-booka.

W pierwszej kolejności upewnij się, czy e-book nie został już odblokowany na Twoim koncie. W tym celu zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje ebooki.

Jeśli nie znajdziesz tam e-booka, wejdź na swoją pocztę e-mail i przeszukaj w niej wszystkie foldery. W tym celu najlepiej skorzystaj z wyszukiwarki wiadomości, która zwykle ma postać pustego pola z lupką. W polu tym wpisz słowo „kod” i potwierdź przyciskiem enter.

Jeżeli mimo to nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. W wiadomości podaj numer swojego zamówienia.

Nie mogę otworzyć zakupionego przez siebie e-booka – potrzebne jest hasło.

Każdy klient otrzymuje od nas indywidualny kod, które musi wpisywać przy otwieraniu pliku PDF z zakupionym przez siebie e-bookiem.

Aby znaleźć swój kod, zaloguj się na www.gwo.pl, przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do zakładki Moje ebooki. W tym miejscu kliknij Zobacz hasło do swoich e-booków.

Nie mogę znaleźć e-booka, który był wcześniej dostępny na moim koncie.

Upewnij się, czy nie masz kilku kont w naszym serwisie, a jeśli tak – czy logujesz się na właściwie z nich (dany e-book będzie się znajdował tylko na jednym koncie).

Jeżeli jesteś pewny, że zalogowałeś na właściwe konto, a nadal nie widzisz swojego e-booka, sprawdź, czy już nie wykorzystałeś limitu sześciu pobrań pliku lub czy nie wygasł do niego dostęp. W tym celu przejdź do panelu Moje GWO, a następnie do Moje ebooki. W tym miejscu wejdź w zakładkę Zakończone.

Oferta dla Ciebie